موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: بهمن 1400
یکشنبه, 08 اسفند 1400 ساعت 02:43

تقدیر از ورزشکاران مسابقات دهه فجر

طی مراسمی از برگزیدگان مسابقات ورزشی دهه فجر توسط  معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس بوشهر تقدیر بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان بوشهر ، بمناسبت دهه مبارک فجر یک دور مسابقات ورزشی با حضور تعدادی از کارکنان این اداره کل در دو رشته دارت و شطرنج در ایام دهه فجر برگزار گردید که با مشخص شدن نفرات برتر درهر رشته با حضور عیسی نوشادی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی مورد تقدیر و تشویق قرار گرفتند. .

این دور از مسابقات با حضور بیش از 22 نفر از همکاران در رشته های شطرنج و دارت برگزار شد که در رشته شطرنج ،به ترتیب حسین دشتیانه مقام اول ، حسین حبیب پور مقام دوم، مهدی لاری منفرد مقام سوم را از آن خود نمودند و در مسابقات دارت تیمی که بصورت دوبل برگزار گردید و پس از رقابت در بین تیم های شرکت کننده در پایان؛ اسماعیل برزگری و حسین چغابوری مقام اول ،حسین خدری و علیرضا زنگویی مقام دوم ،عادل ذکاوت و حسین حبیب پور مقام سوم این دور از رقابت های ورزشی دهه فجر دست یافتند.

منتشرشده در خبر ها
یکشنبه, 08 اسفند 1400 ساعت 02:25

گرامیداشت روز مهندس

بمناسب گرامیداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندسی، مراسمی با حضور جمعی از مهندسین اداره کل نوسازی مدارس استان بوشهر و وزیر آموزش و پرورش برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان بوشهر، طی مراسمی در صبح روز شنبه و همزمان با ادارات نوسازی مدارس سراسر کشور، با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مهندسین اداره کل نوسازی مدارس استان بوشهر مراسم گرامیداشت روز مهندس در دفتر مدیرکل بصورت ویدیوکنفرانس برگزار گردید.

وزیر آموزش و پرورش در این نشست با تقدیر و تشکر از مهندسان کشور بویژه مهندسین نوسازی مدارس کشور ، مدارس را یکی از نمادها و مظاهر معماری در گذشته و حال دانست و ضمن تمجید از به کارگیری نیروهای جوان در مجموعه نوسازی مدارس، گفت: مهندسان نوسازی مدارس جوان هستند و در این بخش جوان‌گرایی شده که کار بسیار خوبی است. برای پرورش ایده‌های جوانان آرمان‌خواه، حضور پیشکسوتان برای اجرایی شدن ایده‌ها و برنامه‌ها بسیار مغتم است. همچنین، سبک‌های مدیریتی و چابک‌سازی در نوسازی مدارس رخ داده که از این جهت تشکر می‌کنم.

در پایان این نشست ویدیو کنفرانسی ، به مناسبت گرامیداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روزمهندسی از کلیه همکاران پذیرایی بعمل آمد.

 

 

منتشرشده در خبر ها

با پيگيري هاي موسي احمدي نماينده جنوب استان در مجلس شوراي اسلامي، 600ميليارد ريال اعتبار جهت احداث و تكميل پروژه هاي اداره كل نوسازي مدارس درسطح استان تخصيص داده مي شود.

 به گزارش روابط عمومي اداره كل نوسازي مدارس استان بوشهر ، عيسي نوشادي معاون توسعه مديريت و پشتيباني اين اداره كل گفت: در خلال برنامه هاي افتتاحيه دهه مبارك فجر توانستيم بيش از 73 كلاس درس و .... مترمربع فضاي آموزشي آماده سازي كنيم كه با توجه به رضايت مسئولان وعملكرد مثبت وتلاش هاي همكاران ما در اداره كل نوسازي مدارس استان بوشهرو با پيگيرهاي حجة الاسلام موسي احمدي نماينده مردم جنوب استان در مجلس شوراي اسلامي مبلغ 600ميليارد ريال از محل مناطق نفت خيز جذب شده است كه 430 ميليارد ريال آن جهت احداث 8 پروژه در شهرستان كنگان ، دير ، عسلويه و جم با مشاركت 50 درصدي، كه از اين 50 درصد مابقي آن توسط اداره كل نوسازي مدارس ازاعتبارات ملي خيرين انجام خواهد پذيرفت.

وي افزود : از 8 پروژه جنوب استان دو پروژه كلنگ زني آن در ايام دهه فجرانجام شده است و 170ميليارد ريال نيز جهت تكميل پروژه هاي در دست اجراي سال هاي قبل از محل اعتبارات مناطق نفت خيز جذب شده كه اميدواريم با اين اعتبارات بتوانيم هرچه سريع تر درجهت احداث و تكميل فضاهاي آموزشي استان قدم برداريم.

 

منتشرشده در خبر ها

مدرسه خیر ساز ، در روستای شیرمرد ساخته می شود؛
 طی مراسمی توافقنامه یک باب مدرسه خیر ساز در روستای شیر مرد تنگستان باحضور جمعی از مسؤلان امضا شد.

همزمان با ایام ولادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) و در مراسمی صبح روز دوشنبه با حضور علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ، عبدالرحمن پرتوی سنگی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان بوشهر ، داریوش کوثری معاون فنی واجرایی اداره کل نوسازی مدارس استان بوشهر و احمد لطفی فرماندار تنگستان توافقنامه ی ساخت یک باب مدرسه در روستای شیرکرد تنگستان به امضا رسید.حسن رفعت آزاد معاون توسعه مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان بوشهر در این باره گفت : این مدرسه خیرساز با مشارکت خیرنیک اندیش ارجمند عبدالمجید کردی در روستای شیرمرد از توابع مرکزی شهرستان تنگستان با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال، با طراحی و اجرای اداره کل نوسازی مدارس استان بوشهر  احداث خواهد شد و در آینده ی نزدیک در اختیار آموزش و پرورش این شهرستان قرار خواهد گرفت.

منتشرشده در خبر ها

مدرسه خيرساز حاج حسين كمال نيا در روستاي شوركي تنگستان با حضور جمعي از مديران استان و اين شهرستان به بهره برداري رسيد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل نوسازي مدارس استان بوشهر ، همزمان با ولادت با سعادت حضرت علي ابن ابيطالب در صبح روز دوشنبه با حضور جمعي از مديران استان و شهرستان تنگستان مدرسه 3 كلاسه خيري توسط حاج حسين كمال نيا با زير بناي 560مترمربع و محوطه سازي 730متربع با هزينه اي بالغ بر 38ميليار ريال و طراحي واجراي اداره كل نوسازي مدارس استان بوشهر در روستاي شوركي از توابع بخش مركزي شهرستان تنگستان افتتاح و به بهره برداري رسيد و در اختيار آموزش و پرورش اين شهرستان قرار گرفت .

اين آيين با حضور علي موحدي مديركل آموزش و پرورش استان بوشهر ،داريوش كوثري معاون فني اجرايي اداره كل نوسازي مدارس استان بوشهر، لطفي فرماندار تنگستان و ديگر مسئولان محلي و مردم روستاي شوركي برگزار گرديد.

 

 

منتشرشده در خبر ها
صفحه1 از3

اطلاعات تماس

  • آدرس: بندر بوشهر، ميدان رئيسعلي دلواری، ابتدای بلوار شهيد چمران
  • تلفن تماس:33324939-33324505(077)
  • نمابر:33324504(077)
  • دفتر مدیر کل:33326470(077)
  • کد پستی:96714-75158
  • پست الکترونیک: info@nosazibu.ir
  • تارنما: www.nosazibu.ir
آخرین بروزرسانی: شنبه, ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳


آدرس ما بر روی نقشه

آمار بازدید

مجموع بازدید کنندگان
1359
صفحات بازدید شده
48175
صفحات بازدید شده امروز
345
بازدید کنندگان امروز
184
صفحه منتخب امروز
بازدید از صفحات دیروز
1391
بازدیدکنندگان دیروز
193
بالا
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…